Praktische info

Praktische info

Een vlot verloop van de catering

Neem deze informatie grondig door

 

De vermelde tarieven op onze website zijn inclusief BTW. Bediening van de maaltijd is volgens buffetvorm (dus geen bediening aan tafel). Bediening van dranken is niet inbegrepen. Als je een ober wenst die de dranken aan tafel serveert, dan kan dit mits beschikbaarheid en meerprijs.

Een reservatie is pas geldig wanneer we een voorschot van het totaalbedrag hebben ontvangen. Particulieren betalen na afloop van de catering het resterende bedrag cash ter plaatse. Bedrijven mogen het resterende bedrag ook overschrijven binnen 30 dagen na uitvoering van de catering.

De vervoersonkosten bedragen €0,30 per gereden kilometer. Deze worden berekend vanuit Bonheiden (bij Mechelen) tot aan de cateringlocatie en terug.

Indien je niet over voldoende borden en bestek beschikt kunnen wij hier eveneens voor zorgen. We verzorgen ook de afwas van dit materiaal. We hebben een lijst samengesteld met verhuurcentra waar je materiaal kan huren.

Huurprijs borden en bestek (Afwassen is inbegrepen maar afruimen niet)

  • Paella: €1,5 per persoon
  • Tapasbuffet: €1,5 per persoon
  • Tapas en paella: €1,5 per persoon
  • Dessertbuffet: €1,5 per persoon
Voor groepen van 25 tot 70 personen dien je zelf te zorgen voor glazen voor cava, wijn en/of sangria. Als je niet over voldoende glazen beschikt kan je dit best huren bij een verhuurcentra bij jou in de buurt. Zij zorgen ook de afwas van het gehuurde materiaal. We hebben een lijst samengesteld met verhuurcentra waar je materiaal kan huren.

Vanaf 70 personen kunnen wij, indien gewenst, voor glazen zorgen.

Huurprijs glazen (Afwassen is inbegrepen maar afruimen niet)

  • Prijs: €0,40 per glas
Indien je wenst dat we vroeger ter plaatse aankomen of dat we langer blijven dan de opgegeven uren vermeld onder de knop “Tijdsverloop van de catering” dan is dit mogelijk. Per bijkomend uur kost dit €26 per medewerker.
Ook voor de bediening van dranken, afruimen en andere taken tijdens de catering kan je beroep doen op Paella Fusion. Kostprijs per medewerker = €26 per uur.
Aangezien we ter plaatse koken, dien je een aantal zaken te voorzien:

JE TAAK ALS KLANT

  • Voldoende ruimte om onze paellapan en toebehoren op te stellen. Voor feesten van 25 personen tot 60 personen is 5m² voldoende. Deze ruimte moet voldoende verlicht zijn.
  • Indien er in open lucht wordt gekookt gelieve een alternatieve kookruimte te voorzien die regen- en windvrij is.
  • Warm drinkbaar water (dit mag kraantjeswater zijn).
  • Parkeergelegenheid vlakbij de cateringlocatie om het in- en uitladen te vergemakkelijken. Het is handig wanneer je voor je gasten aankomen al een plaatsje voorziet voor onze wagen.
  • Een stevige tafel (geen plastic of glas) met tafellaken (geen papieren of plastic tafellaken).
  • Bij temperaturen lager dan 10 graden koken wij niet buiten. Gelieve dan een bijkomende verwarming te plaatsen of de mogelijkheid te voorzien om in een verwarmde tent of een ruimte binnen te koken.
Bij Paella
Wij komen anderhalf uur voor we de paella serveren aan. Na de bereiding blijven we nog anderhalf uur ter plaatse. In totaal zijn we dus 3 uur ter plaatse.

Bij Tapas en Paella
Wij komen anderhalf uur voor we de paella serveren aan. De tapas worden direct na aankomst geserveerd. Na de bereiding van de paella blijven we nog anderhalf uur ter plaatse. In totaal zijn we dus 3 uur ter plaatse.

Tapasbuffet
Wij komen anderhalf uur voor we het tapasbuffet serveren aan. We serveren de verschillende tapas gedurende 1,5 uren. In totaal zijn we dus 3 uur ter plaatse.

Dessertbuffet
Na het hoofdgerecht serveren we het dessertbuffet. We serveren de verschillende desserten gedurende maximaal anderhalf uur.

Je kan je feest wijzigen tot ten laatste één week voor uitvoering van de cateringopdracht. Wanneer je al vroeger een ingrijpende wijziging van het aantal personen vaststelt, gelieve dit zo snel mogelijk te laten weten. Zo kunnen wij de nodige aanpassingen uitvoeren.
Annuleren is mogelijk ten laatste 2 weken voor voor je evenement. De volgende annulatiekosten worden in rekening gebracht indien er geannuleerd wordt op:

  • minder dan 4 dagen voor uitvoering van de catering: Het volledige bedrag is verschuldigd.
  • 4-14 dagen voor uitvoering van de catering: de helft van het totaalbedrag is verschuldigd.
  • Meer dan 14 dagen voor uitvoering van de catering: Het voorschot is verschuldigd.
Naast de verhuur van paellapannen hebben we ook nog het volgende horeca materiaal in verhuur :

  • 15 statafels met tafelrokken
  • 10 eettafels/buffettafels met tafelrokken
  • Zwarte stevige opvouwbare plooitent (ideaal als kooktent) met verlichting
  • Uitgifte tafel/toog met zwarte tafelrok
  • 150 sets borden en bestek voor het hoofdgerecht
  • 150 sets borden en bestek voor het dessert
Vaak krijgen wij de vraag of we voor bijkomende diensten kunnen zorgen zoals Spaanse muziek, flamencodanseressen, kinderanimatie… Wij verzorgen deze diensten zelf niet maar hebben wel goede contacten opgebouwd met personen en bedrijven die deze diensten aanbieden. Omdat het aanbod uitgebreid is hebben we hier een overzichtspagina voor opgericht.

Paella

PAELLA VALENCIANA

PAELLA DE POLO

PAELLA DE MARISCO

PAELLA DE ROYAL

PAELLA DE LUXE

VEGETARISCHE PAELLA

APERO TAPAS KOUD

APERO TAPAS KOUD EN WARM

Tapas buffetten

TAPAS TRADITIONAL

TAPAS ROYAL

TAPAS DE LUXE

Desserten

CHOCOLADEMOUSSE

VERSE FRUITSALADE

CREMA CATALANA

GEFLAMBEERDE CREMA CATALANA

GEBAK

GEFLAMBEERDE FLENSJES MET LICOR 43

CHOCOLADEFONTEIN MET DIPPINGS

KAASSTAART MET CRUNCH EN SEIZOENSFRUIT

Call Now ButtonVragen? Bel Paella Fusion